Vacature/hulpvraag

Management/office assistent

Geplaatst op 20 december 2022, 12:42 uur
Illustration

Management/office assistent 

Wie o wie zoekt een administratief & financieel georiënteerde baan? Je wil graag doorgroeien in de wereld van duurzame energie en zoekt een baan waarmee je echt impact kunt maken? Join us: we maken ons met een sterk groeiende groep mensen zorgen over de wereld en we doen er samen iets aan! Oranje Energie biedt al 20 jaar de meest hoopvolle route die mogelijk is. En omdat de route van hoop steeds vaker gekozen wordt in Amsterdam zijn we op zoek naar een 

Zelfstandige Management/Office Assistent

voor 24-32 uur per week, voor minimaal de periode 1 februari tot 1 augustus 2023.

Onze ondernemerscoöperatie Oranje Energie werkt samen met een enorm netwerk van mensen en organisaties aan de ambitie Amsterdam koploper schone energie in 2025. Onder andere door samenwerkingen aan te gaan met de gemeente, (leden van) Energie Samen, Amsterdam Economic Board en de Metropoolregio Amsterdam, scholen, koplopers, energiecommissarissen, hubs, Volwaardig Werk partners en de partners van het 'Actienetwerk 15% gasterug'. 

Onze ambitieuze doelen 'Metropoolregio Amsterdam in 2028 energiepositief' en 'Amsterdam koploper schone energie in 2025' vergen een geolied team met uitgeruste mensen die in hun kracht staan en zich willen ontwikkelen. Een groep gemotiveerde mensen heeft geen manager nodig (Rutger Bregman). Ben jij er ook zo een die zichzelf stuurt? Mooi! 

Je functie

Ben je goed in community- en social media- management, communicatie, administratie en het runnen van een kantoor? Zoals:

  • Organisatie van events, acties om energie te besparen en Energieontbijten;
  • Presentaties maken met behulp van Adobe of Powerpoint
  • Telefonisch contact leggen
  • Verslagen maken van gesprekken, vergaderingen en bijeenkomsten;
  • Meeschrijven (na je inwerkperiode) aan uitingen op sociale media, blogs, ingezonden brieven, persberichten, etc.;
  • Bijhouden CRM systeem, agendabeheer, gasten ontvangen, IT, mailings, boekhouding voorbereiden, etc. 

Je profiel

  • Je kan goed zelfstandig werken 
  • Je hebt humor en rust
  • Je hebt een HBO denkniveau
  • Je hebt ervaring met het plaatsen van posts op social media kanalen 
  • Affiniteit met schone energie
  • Je kan hard en netjes werken
  • Je werkt max twee dagen in de week thuis, minimaal twee dagen op kantoor
  • Je bent handig met Googledrive achtige programma's lijkend op Word, Excel, Powerpoint etc.
  • Je hebt veel energie, houdt van aanpakken, kan goed plannen en organiseren en bent in staat om orde te scheppen in de chaotische, Amsterdamse transitiefase.
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Bellen, netwerken.
  • Je vindt het leuk om stukken te schrijven en kan dit secuur.

Ons aanbod

Werken met een energiek team aan een prachtig doel in het Olympisch Stadion. In het Stadion huren we een ruimte met 4 bureaus. Onze partners hebben ook kantoren door de hele stad, we werken nu in flexibele teams van zo'n 70 mensen. Jouw bureaustoel staat in het Olympisch Stadion.
De contractsvorm zal zijn als ZZP-er (of via een payrollconstructie). Startdatum zo spoedig mogelijk en in overleg. 
Afhankelijk van je ervaring 24-32 uur, max 3800 euro ex BTW per maand incl alles. 

Informatie

Als je meer informatie wilt hebben over deze functie dan kun je contact opnemen met Pauline Westendorp 06-54723019. Of kijk op onze websites 02025.nl (voor publiek) en www.oranjeenergie.nl (zakelijk netwerk).

Solliciteren

Als je wilt meedingen naar deze functie, dan kun je je curriculum vitae (mag ook linkedin pdf) sturen naar pauline@oranjeenergie.nl. 

Organisatie
Ondernemers Coöperatie Oranje Energie UA
contactpersoon
Pauline Westendorp
Ingangsdatum
Per 01-02-2023
Beloning
24-32 uur, max 3.800 euro